رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: افراد بی‌حجاب مجازات می‌شوند. کشف حجاب مصداق خلاف عفت عمومی و مبانی شرع و قانون است و دشمن از آن حمایت می‌کند.

اژه‌ای

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در اولین جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به مقوله ناهنجاری‌های اجتماعی، یادآور شد که ضابطین موظف هستند با جرم مشهود و هر نوع ناهنجاری که خلاف قانون و شرع است و در ملاء‌عام رخ می‌دهد و سبب آزردگی مردم مؤمن می‌شود، برخورد کنند و موارد را برای رسیدگی به مراجع ذی‌صلاح قضایی ارجاع دهند و مراجع قضایی نیز باید در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها اهتمام داشته باشند.    

رئیس عدلیه در زمینه مقابله با ناهنجاری‌ها، بر نقش دستگاه‌ها و بخش‌های فرهنگی نیز اشاره داشت و تاکید کرد: در مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، قبل از کار سلبی ، باید کار ایجابی انجام داد و دستگاه‌های مسئول در این مقوله از جمله دستگاه‌های فرهنگی نباید از خود سلب مسئولیت کنند؛ همه دستگاه‌های فرهنگی کشور در این زمینه وظایفی دارند که در همه شرایط و زمان‌ها باید به این وظایف عمل کنند و باید نسبت به عمل به وظایف خود اهتمام بیشتری داشته باشند. (هفته اول ۱۴۰۲)

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، همچنین در دیدار با اقشار مختلف مردم استان اصفهان در تالار کوثر شهر اصفهان گفت: در صورت شناسایی و دستگیری این عاملان، قوه قضاییه بصورت ویژه و خارج از وقت به این موضوع رسیدگی می‌کند و تمام کسانی که به هر نحو از جمله مشاور، معاون، مُسبب و شریک در این مسائل باشند، بدون هیچ اغماضی تحت پیگرد قاطع قرار می‌گیرند.

رئیس قوه قضاییه همچنین با اشاره به اینکه کشف حجاب به مثابه دشمنی با نظام و ارزش‌های آن ست و افرادی که اقدام به این ناهنجاری کنند، مجازات‌ خواهند شد، افزود: کشف حجاب مصداق خلاف عفت عمومی و مبانی شرع و قانون است و دشمن از آن حمایت می‌کند. (هفته آخر سال ۱۴۰۱)

کد خبر 751094
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 224
  • نظرات در صف انتشار: 990
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1079
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    آقای قوه قضاییه جلو این گرانی وفساد را بگیرید حجاب مسله شخصی است
    • DE ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      جلوی فساد رو نمیتونن بگیرن...ولی جلوی بی‌حجابی رو میتونن که،کلا تخصص اینها در مورد حجابه ...
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      حجاب در خانه شخصی است ولی در خارج از خانه مساله اجتماعی است
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      اونی که منفی میده الان چی به نظرش اشتباهه؟
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      به نظرم حضرت زینب باید در این مورد الگو زن ایرانی باشه
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      اقای اژه ای جلوی بانک هارو بگیرید که دارن پول چاپ میکنن هر روز تورم و بیشتر میکنن ،وام ربا به مردم میدنو سودشو بین هم تقسیم میکنن
    • CA ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      تمام، آشوبها،. هتاکی ها،. خرابکاری ها ، محاربه و جنایت‌ها،. بعد از مرگ مهسا امينی،. به خاطر مجبور کردن، نظام به پذیرش، بی بند و باری بود،. والا، این افراد نه نگران تمامیت ارضی ایران هستند،.، نه نگران، تاریخ و فرهنگ،. و نه اینکه چه کسی حاکم باشد
    • حجاب IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      حجاب مسئله شخصی نیست و بلکه اجتماعی هست و باید با قاطع با تمام این جنبش بی حجابی برخورد کرد کسایی هم که از بی حجابی حمایت میکنن حتما خواهر یا مادر ندارن و بی....هستن
    • امیر IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      حجاب یک مسئله اجتماعی و یکی از احکام الهی است و باید در جامعه اسلامی پیاده شود جلوی گرانی و و و را هم باید گرفت هر چیزی جای خودش حجاب تو دید است اما جرائم دیگر مخفی اگر کسی گزارش کند و مشهود شود حتما برخورد میشود
    • علی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      اره درست میگی تا وقتی ک توی جای شخصی و خصوصی لخت شی ن تو انزار عمومی ..اونجا دیگه شخصی نمیشه...اوکی
    • محمد IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      آقا یا خانم محترم .مسئله شخصی مربوط به چهر دیواری خانه است ،خیابان عمومی و اجتماعی است
    • ایرانی آگاه IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      ایران کشور اسلامی هستش و حجاب هم قانون اسلامه و باید با بی حجاب ها برخورد شدید بکنند تا جامعه رو به فساد و فحشا نکشند . هر کشور قانون خودشو داره و باید به اون عمل بشه حالا بعضی از خانم ها و آقایان ولگرد دنبال بی بندوباری هستن برن بیرون از کشور ایران و حق ندارن جامعه ایرانی رو به لجن بکشن حتی حجاب قبل از اسلام هم تو ایران قانون جامعه بود
    • علی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      اگر حجاب با معیشت (گرانی) مردم همزمان برخورد بشه جواب میده
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      شما .... کردی ،که میگی شخصیه
    • IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      دین ما اسلام هست پس راه خانم فاطمه زهرا رو ادامه میدیم این جا ایرانه کمیم به دنیایی ابدی فکر کنیم این دنیا گذراست.حجاب هم جز ارزش یک خانم هست وبرای خانم امنیت میبخشد.
    • ناشناس IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      لطفا این جمله کلیشه‌ای رو تکرار نکنید و مسائل قاطی نکنید هرچیزی جای خودش داره یعنی خانما لخت بشن اوضاع اقتصادی درست میشه
  • محمد IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    سلام آقای اژه ای پرونده مسکن مهر بازنشستگان نفت و گاز شهرستان امیدیه چند سال در شهرستان امیدیه با این همه خلاف و این همه شاکی مردم کی به حقشان باید برسند
    • ... IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد
  • ابراهیم IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    کاش با دزدها واختلاس گرها ورشوه گیر ها هم اینطور قاطع برخورد میکردید...
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      حجاب واقعا زینت زنه زنی که حجاب نمیکنه مردش بی غیرته وما قاطعیت درباره برخورد بابی حجابها ندیدیم
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    واقعاً میخواهید احکام و حدود اسلامی را اجرا کنید خیلی عالیه ، ابتدا حکم مفسدین و اختلاس گران اجرا بکنید (اعدام و قطع دست و .....) بعد مردم میفهمند حدود اسلامی اجرا میشود حساب کار دستشان میاید ، مردم به سیاست یک بام و هوای شما اعتراض دارند .
    • مهدی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      اگه با بی‌حجابی برخورد می‌شد الان وضع این نبود
  • GB ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    این کشف حجاب علی رغم میل باطنی افراد هست فقط وفقط بخاطر اعتراض به وضع اسفناک موجود هست اوضاع کشور را درست کنید تبعیض وجود نداشته باشد مدیریت ومسئولیت موروثی نباشد رفتن به امریکا وکانادا واروپا برای فرزندان مسئولین وآقازاده ها ممنوع باشه اونوقت خواهیم دید همه چادری میشن یانه با زور وکتک وچماق وجریمه وضع بدتر خواهد شد
    • احمد IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      حرف حساب اگرر است میگین اول جلوی دزدیهاروبگیرین تامشکل مردم حل نشه واین فلاکت تموم نشه اوضاع همینه ... ... ... ....
  • صابر IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    کسیکه میگه حجاب بی خیال کاردیگه اون همون بی غیرته بله همه موارد حجاب هم اولی نباشه که هست دومی باشه
    • ن IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      حلالت دمت گرم . ملت. اینجوری جواب بدین 🤗🤗
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      دقیقا بی غیرت ها موافق بی حجابی هستن چون ازدیدن ناموس مردم لذت میبرن
    • یکی ازمردم ایرانی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      ایول گل گفتی کی هست گوش دهد.
    • بابک IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      شمایی که میگی مردم از بی‌حجابی لذت می‌برند این طرز فکر خودته و شما دیدگاهتان کثیفه لطفا خودتان را با دیگران مقایسه نکن .منفی گرفتن تو نظرها مشخص میکنه که شما در اقلیت هستید
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      دقیقا مثبت منفیها همه چی رو مشخص میکنه
  • علی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    سلام بی حجابی هم بی دینی است وهم بی قانونی است که ضرر به پیکره خانواده واجتماع میزندوباید با آن برخورد شود.
    • ستایش IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      افرین دقیقا درست گفتین این بی حجابی همه ی فساد ها رو تو جامعه زیاد میکنه ولی متاسفانه مردهای بی غیرت وزناهای سبک این رو بیشتر قبول دارن
  • کژال IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    بله کسانیکه با احساس مردم مومن با تحریک بیگانگان دست به کشف حجاب میزنن خدا وکیلی قانون اگه برخورد مناسب نکنه مردم مومن و انقلابی بشدت این ضد انقلابهای تحریک شده را سر جاش مینشوند
  • فقط خدا IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    به نظر من مسئله مهمتری هم هست که باید هر چه زودتر به آن بپردازید .اونم قیمتهای نجومی هستش که مردم رو از پا در آورده .چرا همش گیر دادین به حجاب یخورده هم به وضعیت جامعه رسیدگی کنید .هر کسی رو تو قبر خودش میخوابونن اونو خدا هم میتونه در موردش قضاوت کنه .شما بهتره به فکر خط فقر جامعه باشین که روز به روز بیشتر میشه .حجاب پول نمیاره .
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      سلام بنظرمن بهترین تبیین روانجام میدهند، احسنت به این طرح بایدبابدحجاب برخوردقانونی شود
    • ناشناس IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      چرا قیمه ها رو میریزی تو ماستا اولا حجاب تا وقتی شخصیه که تو چار دیواری خود آدم باشه نه جامعه دوما اینطور که شما میگی چون مشکل اقتصادی داریم به هیچ مسئله دیگه ای نباید رسیدگی بشه پس فردا هم دزد خونه شما رو بزنه میگی قوه قضائیه درگیر مفاسد اقتصادیه؟ نه پس هر چیزی جایگاه خودشو داره
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      40 94
      کاملا موافقم
  • مهرداد IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    خسته نباشی برادر زمانی مردم با شما همراهی می‌کنند که جلو همه کارهای زشت و ناپسندی را بگیرید نه تنها حجاب
    • مهراد IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      مسئله از حجاب به لختی گری سوق پیدا کرده تمام وسایلهای بیرون وتحریک انگیز شده مخصوصا دراین اوضا که جوان نمی تواند ازدواج کند
  • بازنشسته IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    مسئله حجاب درسته ولی توهمه کارهاتون مسلمون باشیدمردم به نون شب محتاجند
    • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      اوهوم ،یعنی اگر زنان لخت شن بیان توی خیابون نون شب شما جور میشود؟اوکی؟
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      برادر یا خواهر گرامی حرفهای شما درست میتوانید بگویید چرا نمیتونن ازدواج کنن؟!
  • ناشناس IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    باید بشدت برخورد بشود واقعا به جامعه. لطمه شدید زده. وچشم وهم چشمی خانمها واقعا عذاب آورد شده واین سگ گردان‌ها راهم. یک جوری باید تنبه کرد دست از این کثافت بازیها بر دارند جریمه بسیار سنگین یا زندان. بلند مدت
    • اسدحسینی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      آفرین برشما . چندتا کارشناس مثل شمانظربدهند دیگراختلاس ورشوت وغارت بیت المال و... رخت برمی بنددوتورم از بین می رود ومردم دررفاه زندگی میکنندودلار می شود هفت تومان
    • US ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      اقا حجاب ب جامعه لطمه نمیزنه وضع اقتصاد خرابه وداغون وفقره ک فحشا میاره ک دخترهای زیر ۲۰سال ب تن فروشی میفته
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    جلوی بانک‌ها روچرانمیگیرید،اگر دغدغه دین دارید
    • س IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      یک کلمه اختلاسگر یاد گرفتنین. هی همینو میگین
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    بنظرم کلاسهای آموزشهای رفتاراجتماعی مذهبی انقلابی و....بمدت یکماه گذاشته شود درصورت تکرار دو ماه وتعهد کتبی برقرار گرددوبارسوم جریمه وزندان سه روزه ....
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    آقای اژه ای اول تکلیف اختلاسگران و آقازاده های دزد و مساله تورم و گرانی رو که مردم رو نابود کرده حل کنید بعد مساله حجاب رو
  • محمود احمدی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    حجاب دیگه مثل قبل جمع نمیشه وروز به روز اوضاع بی حجابی .....
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    لطفابیشتر درباره گرانی وتورم که ثانیه شده ونمیشه مهارش کرد توضیح بدهید اینروزها حباب دلارراچگونه حل میکنید
  • ایرانی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    هر موقع که قانون برخورد با اختلاسگر و رشوه گیر و باند بازی و مافیای سکه و ماشین و دارو و دلار و...... اجرا شد، اینم اجرا میشه
  • امیر IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    اول مبارزه با اختلاس و دزدی بعد حجاب
  • محمد IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    مساله ی رعایت حجاب چون در قرآن آمده،حتما باید رعایت شود . اون افرادی که رعایت حجاب را غیر مهم تلقی می‌کنند و دفاع نمیکنند ، شریک این جرم بوده و باید از جنبه ی زیر پا گذاشتن اصل نهی از منکر بهمراه این نابکاران در قیامت جوابگو باشند.
  • مهدی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی....
    • دنیا IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      هیچ جای قرآن نیومده با بی حجاب برخورد شه
    • جوادبرجی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      سلام ببخشید در قرآن فقط برای حجاب آیه نازل شده یا راجع به ربا اختلاس رشوه حق کشی بیت المال و حق الناس آیاتی نازل شده ممنون میشم صراحتا اعلام نظر فرمایید
  • رحیم جعفری IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    حجاب مسِله مهم است اما نه در حال حاضر ...وقتی دولت کشور نمی تونه حق و حقوق معلولین و کمیته امداد را پرداخت کنه آیا بهتر نیست علما و اِئمه جمعه از حق پایمال شده ضعیف ترین قشر جامعه دفاع کنند یا اصلا افراد ضعیف جامعه مهم نیستند و ما فقط شعار میدهیم.....
  • ناشناس IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    باید به شدت برخورد شود هر چیزی که انسان ها رو دچار گناه و فساد و بی بند و باری را ترویج کند و بنیان خانواده ها رو از هم بپاشد باید به شدت برخورد کنند
    • وحید IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      بحث حجاب مسئله ای نیست که به اختلاس و دزد و ... ربط داشته باشه دشمن فرهنگ چندین ساله ملت ایران رو نشانه گرفته ومیخاد با این کار بنیاد خانواده ایرانی هارو از هم بپاشه و بنظر من حفظ خانواده مهم ترین چیزیه که باید رسیدگی بشه
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    جامعه رو بی حجاب ها دارن خراب میکنن حجاب وقتی میایی تو جامعه دیگه شخصی نیست
  • سعید IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    اقای محسنی یه فکری به ازدواج جوونها بکنید یه فکری برای اختلاسها بکنید یه فگری برای سفره خالی مردم بکنید یه فکری به حال پدر شرمنده زن وبچه اش بکنید یه فکری به حال خشم گسترده مردم بکنید
  • محمدی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    گناه با گناه مقایسه نکنید. یارانه بی حجابها قطع بشه همشون حجاب دارمیشن
    • امیر IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      منظورت همون 45 هزار و پونصد هست
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    وخدمت دوستان عزبزی که میگن جلو گرونیا و....گرفته بشه و با حجاب کاری نداشته باشن باید عرض کنم هر چیزی باید بجای خودش حل و فصل بشه ...درسته باید گرونی ریشه کنی او باید بی حجابی هم جلوش گرفته بشه اینها چند تا مقوله ی کاملا از هم دیگه تفکیک شده هستن و هر کدام در جای خودش باید بهشون رسیدگی بشه...فکر نکنیم گرونی اصل هست و بی بندوباری و بی حجابی فرعیات یا به عقیده بعضیا اصلا نباید اهمیت داشته باشه
    • محدرضا زابلی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      چرا به نظرات درست منفی میزنید مگر دنبال حق وحقیقت نیستید بیحجابی باید استارت بخوره تا اختلاس بشه
  • حسن فارغ التحصیل برتر IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    مهریه . تهاجم فرهنگی . بیکاری و عدم آموزش در روابط درست زناشویی عامل طلاق و عدم ازدواج جوانها وحتی عدم تمکین زنان از حجاب است خصوصا این همه طلاق بی رویه
    • بینام IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      سلام فکر کنید دشمن با این تبلیغات خوب ما مردم را به جان هم انداخته نیازی به جنگ خونریزی. نداره امروز حجاب که مهمه اگه نشد یک مسَله دیگه مطرح میکنه
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    بازم درود و سلام خدا کنه مردان وزنان سگ باز به اشد مجازات برسند و حبس برای آنها در نظر گرفته شود تمام بیماریها از زنان و مردان سگ گردان شروع شد
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    مهار تورم فعلا واجب است نه مهار بی حجابی
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      57 16
      منم موافقم
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    حجاب از حجب میاد یعنی مردو زن باید چشم وگوش وزبان و دلشون پاگ باشه بقیه همش حرفه
  • سید سعید IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    ای کاش همینجوری که پیگیر حجابید پیگیر ماشین داداش من که دزدیده شده هم بودید و نمی گفتید به سادگی پیدا نمیشه
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    درود بر شمااقای محسنی اژه ای
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    از خشونت پرهیز شود و کار فرهنگی و مشا‌وره ای صورت گیرد چون تاثیر بهتری در جامعه جهت ارشاد خواهد داشت چون اکثرا افراد نوجوان میباشند.
    • Mohammadmahdi114 IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      ,من نظرم به نظر جناب اژه ای نزدیکه
  • وحید IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    مسئله حجاب اصلا ربطی به مشکلات اقتصادی نداره ببینید حجاب مربوط میشه به خانواده وحفظ بنیاد خانواده علاوه بر سرپرست خانواده در عموم مربوط به دولت و حکومت اون کشور هست. حالا دشمن میخاد با این کار بنیاد خانواده ایرانی هارو از هم بپاشه بعنوان مثال تا حالا کسی دیده یه جوان پسر به یه دختر با حجاب مزاحمت ایجاد کنه مطمئنا خیلی شاید کم باشه ولی یه دختری اصلا حجاب نداره تا بره سر خیابان و برگرده، خوش بینانش هزار تا جوان بهش حرف میندازن
  • ایرانی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    ما سال های سال است که نیروی شرکتی هستیم در فقر و تبعیض غرق شده ایم بعد از حجاب به حال ما هم فکری کنید.
    • نا‌شناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      ای‌کوته‌فکر
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    بگیرید اینها را چون دارند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند درتمام جلسات وگردهماییها و.... مشهود است چه کسی و کسانی پشت پرده هستند
  • مرتضی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    تفکیک در اتوبوس و مترو رعایت نمیشود و هیچ مسئولی هم توجهی نمیکند،حضور بانوان در ازدحام واگنهای مردانه واقعا صحنه های مشمئز کننده ای بوجود میاورد.
  • علی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    فعلا دغدغه ی مسولین شده روسری سال مهار تورم و تولید هم ب حاشیه می‌ره
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    خدایا هم اجاره‌ خانه‌ها خیلی بالاست! هم سفره مردم خییلی خالیه! هم وضعیت این ولنگاری و بی‌حجابها و سگ گردانها غیر قابل تحمل شده! خودت کمکمون کن پروردگارا!
    • US ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      22 58
      سگ باعث تحریک جوانان مجرد نمیشه نامش در قران اومده و سمبل وفاست ولی بی حجابی و کشف حجاب و لختی ساق پای زنان و دخترانه که باعث گناه و تحریک جوانان ازدواج نکرده میشه امیدوارم جلوی این کشف حجابهای گستاخ بعد چندیم ماه گرفته بشه و این سایت نظر منم منتشر کنه
  • محسن IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    من امیدوارم قوه قضائیه بصورت گزینشی با جرم و هرگونه عمل خلاف برخورد نکند از اينکه قوه قضائیه با اقای روحانی و تمام وزرای نالایقش مملکت را تا آستانه نابودی پیش برد و تاکنون برخوردی با اين آقایان نشده گلایه مند هستم لطفآ تیغه تیز عدالت را هم‌ به سمت رئیس جمهور سابق و وزرایش گرفته که مردم حلاوت برخورد با بی قانونی و ترک فعل را به صورت همه جانبه بچشند واعتماد بیشتری به سیستم قضایی کشور پیدا کنند
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    خدا خیرت بده آقای اژه ای.من خانمم و برام حجاب سخته اما میدونم برام فایده داره مثل داروی تلخ که باید به زور به بچه داد چون اون صلاحش رو نمی‌ده
  • یا ابالفضل IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    هم مسئله حجاب و هم مسئله اقتصاد هر دو مهم می باشند و نباید یکی فدای دیگری شود
  • شهین IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    جریمه سنگین
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    پولی که 30 سال با بدبختی پس انداز کردم تا برای خدم زندگی درست کنم در مدت کوتاهی ارزشش نابود کردین در سن 50 سالگی مجردم ...
  • ha IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    با سلامممم.... اگه تکلیف این ادم هایی که شبا کیسه به دوش و سر از سطل زباله ها درمیارن و روز به روز بیشتر میشه و نا امنی خونه ها و مال و ملال میربالا مشخص بشه بهتر از مشخص شدن تکلیف بی حجابیه
  • بازنشسته انتظامی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    باسلام آقای اژه‌ای شما لطف کنید با بی عدالتی ها و پرداخت های ماهیانه دو فیشی تشکیلات خودت برخورد کنید مطمئن باشید بی حجابی درست می شود...با خود سازی انسان بخدا شناسی می رسد....
  • دیدبان IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    اقای اژه ای اگر دشمن از کسی حمایت کرد باید با ان مبارزه کرد . این شد دلیل .شاید فردا دشمن از شما حمایت کرد ما بایدبا شما مبارزه کنیم این دیدگاه عقلانی هست
  • علی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    یکی از مسئولین جواب دهد آیا نماز و روزه واجب است یا رعایت کامل حجاب واگر ما به اندک شل حجابی حساسیم چرا کسی به این حساس نیست که اکثر جوانان نه اهل مسجدند ونه اهل نماز روزه چرا مساجد خالی از جوانانه چرا فقط معتقد به ظاهر هستیم ولی کاری به باطن نداشتیم کاه جوانان را دیندار تربیت کنیم کا این خود باعث رعایت حجاب هم می شد چرا با فساد وتبعیض وفرستادن فرزندان خود به خارج وهزاران بدبختی دیگر پالس منفی به جامعه دادیم وباعث این وضعیت شدیم آیا هدف اسلام فقط ظاهر بود که این قدر به آن توجه می کنیم ولی باطن آنها را نابود کردیم آیا شغل ومسکن ازدواج زندگی در خورن شان به انه قایل نیستیم تازه برداشتن شغل وبادرامد ودستمزد ۸ میلیونی ادامه حیات ممکن است سخن زیاد است ولی...
  • خودم IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    مردم مومن نگاه نکنن. مردم دیگر هم بیشتر رعایت کنن.
  • محدرضا زابلی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    اقای اژه ای لطفا بفکر باشید وبازار ازاد ارز رو جمع کنید که مردم رو بیچاره کردند ممنون از زحمات شما که به فکر امنیت اخلاقی جامعه هستید امنیت اقتصادی و معیشتی هم برقرار کنید
    • ناشناس IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      خواه ناخواه چشمشون میفته لطفاعقلانی فکرکنیم
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    بی حجابی درملاء عام ازلحاظ دین وشرع حق الناس است وخداوند. حق الله رامی بخشد. ولی حق الناس رانمی بخشد وازگناهان کبیره است 🙏 بی‌حجابی منشأ این فسادها است مجدانه بایدچه بخواهی چه نخواهی جلوگیری شود. 🌹 من الله توفیق 🙏 😪 الله اکبر. خامنه ای رهبر 🙏 سیدابراهیم رئیسی بتشکن زمان وخادم حرم مطهر امام رضا علیه السلام درایران رئیس جمهورماست 🌕 🇮🇷 🌕 🇮🇷 🙏 💚 💚 💚
  • ابوالفضل IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    کسانی که حجاب و اسلام رو قبول ندارن باید قانونی تصویب بشه که قوانین اسلامی مثل مهریه و غیره رو براشون اجرا نکنن یعنی زنان بی حجاب مهریه و دیگر مزایایی که اسلام بهشون داده رو در موردشون لغو بشه ببینیم دیگه حجاب رو رعایت میکنن یا نه چطور مهریه اسلام خوبه ولی حجابش نه
  • قاسم IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    آقای رئیس عدلیه، باعثان و بانیان تورم و فقر مردم و کوچک شدن سفره معیشتی مردم و اختلاسگران هم جزو افراد مخالف نظام و مخل امنیت ملی نیستند؟ چرا با آنها مقابله نمیکنید؟
  • ناشناس IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    خدا لعنت کند بعضی از افساد طلبان را که نمی گذارند کشور آرام بشه هرروز از بی‌حجابی در جامعه را تشویق می‌کنند نسبت به اجرای قانون کشور اسلامی مخالفت می کنند
  • مجید IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    سلام به نظر شما ربا حلال است چرا در رابطه با ربا حکم صادر نمی کنند این جوری که اقایان می اظهار نظر نمی کنند ربا حلال است
  • مختار IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    بی غیرتی مردان شهرمون را چه کنیم که روزگاری پدران این مردان اسم زن را جلوی نامحرم نمی‌گفتند ولی الان زنان خود را چون کالای برای خود نمایی در معرض دید شهوت آمیز دیگران قرار میدهند ای بی غیرت که زنت را وسیله خودنمایی قرار دادی
  • ناشناس IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    حجاب مساله ای کاملا عمومی هست . خوب اگه اینطوره هرکس هرکاری دوست داشت انجام بده مثلا کوچه خیابان بشه توالت کثافت کل شهرهاروبرداره باید برخورد محکم و قاطع صورت بگیره
  • حجت IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    اکثر‌بی‌حجاب‌ها‌به‌هیچ‌چیز‌پایبند‌نیستند
  • محمود IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    انشاالله مسئولین باجدیت تمام ابزار کاررافراهم کنند باعلما وکارشناسان اجتماعی فرهنگی مشورت کنند واین معضل اجتماعی واخلاقی را ازبین ببرند وچه بهنرکه اردرون ادارات شروع کنند ادارات دولتی بخشهای خصوصی بیمارستانهای دولتی وخصوصی داروخانهها مغازه ها هتل ها.ونهایتا مترو وبی ارتیو..
  • دردمند IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    82 58
    درمان معضلات و مشکلات موجوددر جامعه صداقت در گفتار و کردار مسولین و اقدام به موقع به دور از شعار زدگی.التماس دعا
  • مهسا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    متاسفانه با زنان بی حجاب و هنجارشکن هیچ برخوردی نمیشود آن هم در یک جامعه اسلامی
  • محمد IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    تمام بد حجاب را جمع کنید تا جامعه آرام شود غرب می خواهد از این طریق کشور ما را از بین ببرد ماباید هوش یار باشیم نباید اجازه دهیم وآیند پشیمان شویم
  • عادل IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    درود بر قاضی القضات حجاب واجب است
  • ... IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    باسلام فقط یه راه داره قطع همه خدمات به بی حجابها مثال تاکسی سوار نکنه مغازه دار بهش جنس نده وهزاران چیز دیگه
  • غفاری IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    یک. قطع یارانه دو.جلو گیری از ورود به اماکن دولتي و غیر دولتی سه. ابطال‌ کارت ملی وحسابهای شخصی در اینترنت .طبق قانون اساسی در غیر اینصورت بند حجاب را حذف کنید.
  • مومنی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    جا انداختن حجاب اختیاری که زنان دارای امنیت باشند پروسه ای زمان بر است. الان که شاهد بی حجابی هستیم بیشترین مشکلات و بی ادبی و مزاحمت ها را آقایان متولدین ۵۰ به قبل دارند، با آنکه خودشان در زمانی بودند که هنوز حجاب اجباری نشده بود.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    درود بر قوه قضاییه واقعاً مردم تو این ماه مبارک رمضان به چیزهایی برخورد می‌کند که برای یک مسلمان سخت است
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    نظر همه رو بزارید لطفا جدا نکنید
  • غلامرضا IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    باسلام تشکر ارریاست محترم قوه قضائیه وبابت نگاه ویژه به موضوع بی حجابی ورسیدگی خارج از وقت ما کشور مسلمان وانقلاب هستیم بابت ناموس وخاک شهید دادیم غیرت وتعصب داریم بابت این دو موضوع
  • کارگر DE ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    حجاب مهمه همه ایرانی شرف داره حجاب فقط روسری نیست جلو دزدی ربا گرانی حقوقهای نجومی رو بگیرید همه چیز درست میشه
  • هموطن IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    لطفا در خصوص تورم و گرانیها و ریزش ارزش لحظه ای پول رایج ،اختلاس ، افزایش حقوق برابر با تورم، هم رسیدگی قاطع بفرمایید در ضمن طرفدار بی‌حجابی هم نیستیم.
  • داود جنیدی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    ربا،اختلاس،رشوه،زیرمیزی ،دروغ حیف ومیل بیت المال،رعایت نکردن قوانین اساسی و....‌ به منزله دشمنی با نظام نیست؟ بسیار خوب همانطور که بی حجابی وشل حجابی حساسیت دارین،نسبت به این مسائل هم حساسیت بخرج بدین،مگه شما نبودین قبل از انقلاب جناب حجت الاسلام اژه ای،بالای منابر فریاد می زدین یک درهم ربا برابر است با زنای با محارم درکنار خانه خدا؟ جرم گناه بی حجابی بیشتر است یا ربا؟...
    • دهه شصتی سوخته IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      شیرمادرت حلالت حرف حق زدی ولی کو گوش شنوا،حضرات دین اسلام رواونجورکه دوست دارن بلدن
  • ملت IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    لطفا با بي حجاب ها با قاطعيت كامل و بدون هيچ گونه مماشات برخورد جدي شود وگرنه بايد يكسال ديگه شاهد برسميت شناختن همجنسبازان و بدتر از آن باشيم
  • سمیرا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    خطاب به برخی کامنت ها لطفا مسائل اقتصادی رو توجیح بی بندوباری نکنید. با مفسدان اقتصادی هم برخورد میشه، نمونه اش برادر رئیس جمهور سابق نگید که نمی دونید!
  • مهین IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    احسنت به شما رئیس سازمان قوه قضائیه درود خدابرشما اميدوارم هنجارشکننان به جزای اعمالشان برسند، این خواسته ملت شهید پرور ایرانیان هست اجرکم عندالله
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    خواهشا جلو بدحجابی بگیرین ما احساس نامنی میکنیم دخترها ما چه چیزی تو جامعه میبینن الان دیگه شل حجابی نیسن کاملا بدحجابی خواهشا برخورد شود
  • CA ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    چرا همه چیتون شده حجاب،،،،بابا مهمون داشتم یه میوه دون پر کردم شده ۴۵۰۰۰۰ هزار تومان خسته شدیم دیگه
  • Fug IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    اگه انقدر که روی قضیه حجاب حساسین رو معیشت و اقتصاد مردم حساس بودید الان ایران بهترین کشور جهان بود
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    اقای قاضی لطفا اینم بگید که اصلی ترین روزه و رمضان نخوردن حق مردم است و مدت آن دوازده ماه است
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    49 93
    خدا قوت به استان فارس توجه کنید خیلی بدحجابی زیاد هست
    • حسن IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      33 97
      حجاب هم از منظر عقلی و هم از منظر شرع اصل و واجب است و شخصی که باهزینه شحصی و لباسهای آنچنانی ناموسش را به جامعه عرضه می کند و باعث تحریک غریزه جنسی جوانان و مردان اجتماع می شوند باید تبعات ان را به جان بخرند و دولت هم باید بیشتر توجه کند در چنین جامعه ایی هزینه هرج و مرج و بی بند باری بیشتر از هریه اجراء و برقراری اصل مترقی حجاب است
  • حمید IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    خون شهدا دارد پایمال میشد فقط سریع برخورد قاطع و جدی علیه هتاکین صورت بگیرد تا آرامش به سطح جامعه بر گردد .تشکر
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    آقای اژه ای بابک زنجانی چی شد اعدام شد؟ دیگر اختلاسگران چی؟ پرونده ساختمان آبادان و هواپیمای اوکراینی چی شد.؟جواب درست برای اینا دارید؟ بفرمائید!
  • عبدالله IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    ضمن تشکر از دغدغه مسیولین سیوال اینحاست که اینقدر در مورد حجاب حساسیت دارید چرا به فکر جلوگیری از اختلاس ها و چپاول مردم و جلوگیری از تورم نیستید
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    88 43
    روزگاری خواهد آمد که مردم به گناه افتخار کنن واز پاکدامنی تعجب میکنن (حضرت علی (ع))
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    تکلیف بد حجاب ها مشخص شد.تکلیف خودروسازها که خون مردم تو شیشه کردن فساد و رانت و اختلاس اموال مردم به غارت بردن مشخص کنید .
  • عبدالعزیز DE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    بنظر من اگه مسیولین فاسد اصلاح شوند و قانون را دقیقا اجرا کنند و خانواده هاشون به خارج کشور نفرستن و به بیانات حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی گوش بدهند و عمل کنند جامعه روبه بهبودی میرود. ومسئول فاسد و بی لیاقت را فورا اخراج کنند تا فساد ریشه کن شود انشاءالله
  • پیمان IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    یعنی فقط حجاب؟ دیگه هیچی زمین نمونده که بخواین اقدام کنین؟
  • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    گرانی و ثبات ارز درست شود خود بخود حجاب درست میشود بچسبید به نا کار آمدی تیم ضعیف اقتصادی
  • شهروند IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    با زور وسرنیزه نمیشه حجاب را اجبار کرد ابعاد مختلف اقتصادی وفرهنگی و.. چند بعدی باید مشکلات حل کرد ‌ وبدون ریشه یابی مشکلات حل نمیشود
  • زهرا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    43 88
    کاش قاطعانه وجدی و همیشه با بد حجاب ها برخورد بشه.والله این جامعه اسلامی نیست اول با سلبریتی ها برخورد بشه بعد ......
  • همرزم هادی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    54 62
    اگر بی حجابی به شکل هنجارشکنانه باشد وباعث رنجش مردم شود قطعا هیچ فرهنگی حتی غربیها هم آن را نمی پسندند
  • ناشناس IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    34 72
    کار فرهنگی باید انجام شود چند تا فیلم از زندگی زنان بی حجاب هنجار شکن بسازید عاقبت هنجار شکنی رو دختران ببینند ،شاید تاثیر گذار باشه ،بگیر وببند نتیجه عکس دارد و نتیجه آن اعتراض و اغتشاش و جنبش خواهد بود
  • امیررضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    66 21
    انگار قبلا برخورد نمی کردن
  • محمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    44 89
    حجاب درچهار دیوارخانه شخصی است نه در اجتماع
  • راستی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    35 83
    ممنونم از این تصمیم ولی یکم بیشتر جدی بگیرید تشکر
  • مردم IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    54 74
    آقای اژه‌ای باید با فساد و قانون شکنی در همه ابعاد برخورد شود هرکس چه اختلاس کند چه بی حجابی کند باید جلو گیری شود اکثریت جامعه با حجاب هستند پس باید با اقلیت بی حجاب برخورد بجا شود
  • نگار IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    54 95
    اینجا ایران است و حجاب همیشه جزو قانون کشور بوده، مسئله ی تازه ای نیست که بیخود حرف مفت میزنید، ۴۴ سال این قانون بوده. ضمنا بی حجاب ها واقعا حال بهم زن هستن، بی حیا و بی شخصیت. مگر اجتماع حریم خصوصی شماهاست، که موها و بدنتان را به نمایش میگذارین؟ خودنماهای مسخره، انگار مهمونی خونگی شونه
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    50 95
    به امید خدا خیلی قاطعانه با ترویج فساد و فحشا بعنوان زن زندگی برخورد شود تا بیشتر از این با حمایت دشمنان داخلی و خارجی دهن کجی به تمام ارزشهای اسلامی و انسانی و قانونی نککند و خون شهدا پایمال نشود رعایت حجاب در جامعه و انظار عمومی کاملا اجتماعی هست . یا علی
  • حمید IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    33 83
    آفرین کار خوبی میکنین
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    89 36
    اگه قرار به مجازات باشه که باید هر کسی که تو ایران‌مال بود رو مجازات کنید وقتی اکثریت جامعه یه چیزی رو قبول کردن شما نمیتونی براشون تعیین تکلیف کنی
  • Ali IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    54 90
    زمانی زن بی‌حجاب میشه که مردمشون بی غیرت باشن
  • حسن IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    40 85
    حجاب هم از منظر عقلی و هم از منظر شرع اصل و واجب است و شخصی که باهزینه شحصی و لباسهای آنچنانی ناموسش را به جامعه عرضه می کند و باعث تحریک غریزه جنسی جوانان و مردان اجتماع می شوند باید تبعات ان را به جان بخرند و دولت هم باید بیشتر توجه کند در چنین جامعه ایی هزینه هرج و مرج و بی بند باری بیشتر از هزینه اجراء و برقراری اصل مترقی حجاب است
  • سید IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    55 79
    آدم ساده امروز بی‌حجاب، فردا پاهای لخت، بعدش یخه ی باز، تا لخت مادر زاد خوب از خودت نمی پرسی کسی که بی حجابه چرا سینه و پایین تنش رو نباید لخت کنه؟!؟!؟ همون حرفای سرلخت رو برای تن لخت میزنه و میخواد به همین سادگی
  • ایرانی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    81 18
    خدا کنه با همه موضوع ها برخورد شه
  • محمد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    نه بازور میشه از سر کسی چادر برداشت ونه به زور میشه سر کسی چادرکرد
  • بنده خدا IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    85 17
    با عرض سلام و خسته نباشید ما از ۱۴۰۰/۸حقوق نگرفتیم برای پیمانکار اداره راه در تونل‌های سه گانه منجیل کار می‌کنیم که الان ۱۴۰۲/۱۲میباشد در ضمن اداره راه رفتیم بعد اداره کار و استانداری و ولایت فقیه و فرمانداری هر چی عقل ما قد داده انجام دادیم خواهشا مسوولان وزارتخانه ها به فکر ما باشن تا الان با یارانه و فلاکت زندگی کردیم خواهشا به ما کمک کنید تا حقوق و مزایای خود را از شرکت پیمانکار ... بگیریم
  • عاشق ایران ، IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    43 77
    هنجار شکنان حجاب و نظم عمومی باید مجازات و به سزای اعمالشان برسند تا بار دیگر از اینترنشنال منافق الگو نگیرند و خانمهای با حجاب رو کتک نزنند به جرم داشتن حجاب ، مرگ بر منافقین وطن فروش و طرفدارن لخت بودن زنان در ملا عام ، امیدوارم قاطعانه برخورد بشه
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    84 25
    خب بقیه وظایفتون چی میشه ...
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    56 93
    با باطل کردن مدرک تحصیلی، گواهینامه و کارت ملی شروع کنید تا بفهمن خیابون و اتاق خواب با هم تفاوت هایی دارن
  • سانسوری IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    63 29
    نظرات مردم را هم سانسور می کنید شما منافق ها ... .... ... هستید که نمی گذارید صدای واقعی مردم به گوش رهبر و حاکمیت برسه
    • حسن IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      16 2
      از برخورد فیزیکی و کتک زدن معترضین کاری پیش نرفت پس مطمئن باشید جریمه هم اثری نخواهد داشت چون عمومیت پیدا کند خلاف همه گیر خواهد شد.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    72 35
    دلیل این بی حجابی هااعتراض به وضعیت موجوداست.کمرمردم زیرباراین گرانی هاوتبعیض وبی عدالتی شکسته وهیچ کس امیدی به آینده ندارد.درضمن من موافق بی حجابی نیستم
  • ازگارد IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    79 37
    خوبه که توی این مملکت فقط بیحجابی باعث تکدر خاطر مومنین میشود و اختلاس و تورم دروغگویی بعضی مسئولین، رفتار آقازاده‌ها و ... باعث خوشنودی آنها است
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    39 78
    افرین براقای ازه ای مرگ بربدحجابی الهی که به زمین گرم بخورن
  • فاطمه IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    37 78
    باسلام واقعا با جدیت وقاطع جلو بی حجابی وبد حجابی باید گرفته شود خدا لعنت کند مسئولین ذیربطی که از سالیان گذشته شبیخون فرهنگی را دیدند وبرای خودنمایی وکسب محبوبیت ویا جمع آوری رآی بیشتر سکوت کردند و که الان شاهد این مصیبت هستیم لطفا شل کن سفت کن عمل نشود انقلاب شد که احکام اسلامی حاکم شود نه اینکه دوباره زمان ظاغوت برگردد،، باید با دقت وقاظع عمل شود تعارف با هیچکس نشود ،کانون خانواده ها دارد ازهم میپاشد و...اگر مسئولین توان جمغ کردن این هجمه عظیم فرهنگی را ندارند طبق فرمایش رهبر معظم از آتش به اختیار مردم مومن وموحد آن را جمع میکنند صبر ماهم حدی دارد،جوان ما شهید شده ومیشود که فسق وفجور در ایران اسلامی را ببینیم؟
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    47 79
    باید زودتر اقدام کنید برای این بی حجابی اینجا ایرانه ما شهید دادیم
  • اردشیر عابدیان ریزی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    67 88
    کسانی که کشف حجاب میکنند شخصیت زن ایرانی را به لجن می کشند ،زن ایرانی با حجاب است و به حجاب عشق می ورزد مردان ایرانی هم با غیرت هستند و دوست دارند ناموس شان با حجاب باشد.
  • بهزاد IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    93 37
    آقای اژه ای نظری در مورد گرانی و تورم و گران‌فروشی و کم فروشی و دزدی و اختلاس و ارتشاء ندارند ؟
  • علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    40 10
    چی بگم
  • ناشناس IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    85 34
    در قرآن بیش از حجاب،در مورد حق الناس و بیت المال و ربا و رشوه و دروغ و نماز و ... گفته شده . در کل یک یا دو آیه درمورد حجاب است. الان بقیه دستورات قرآن را ول کردن و فقط به حجاب چسبیدن. اونم فقط برای مردم عادی نه فرزندان خودشان
    • بهرام IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      12 21
      مومنی که به حجاب معتقدی، لطفاً مغلطه نکن. اینجا بحث لخت شدن در ملع عام هست، که هنجارهای اجتماعی بوجود میاره...
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    57 77
    دورد بر آقای محسنی بی حجابی فساد و هرج و مرج ببار میاره وضعیت کشور این این که هست بدتر میکنه آقای محسنی به داد مردم برسید که خون دادن و این انقلاب را با چنگ دندان پاسداری کردن
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    55 76
    چه عجب ی صدایی ازتون دراومد. ان شاالله عملی کنید
    • علی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      11 21
      درود بر شرفتت ما خون دادیم تا این کشور نگه داشتیم باید بی حجابی جمع بشه
  • مجتبی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    32 72
    باتوجه به اینکه اهرم قدرت در دست قوای قضائیه ی کشوراست بهترین راه برای جلوگیری از هتک حرمت شعار اسلامی والبته تضییع خون شهدای انقلاب اسلامی برخورد با اینگونه افراد است
  • علی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    به نظر من جلوی گرانی را بگیرید همه بی بند باری از گرانی تورم وفقر نشأت میگیره اونی هم که میگه بی حجابی بی غیرتیه اشتباه می‌کنه خیلی ها هستند با حجاب دارن ریا میکنند به دست به هر کسافت کاری میزنند که زنهای بی حجاب خیلی متعصب و بی ریا هستند
    • ناشناس IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
      9 25
      اصلاحجاب ربطی به گرانی نداره،بایدبا اشد مجازات با کسانی که در اجتماع کشف حجاب می کنند برخورد شود،اون پدر وشوهری که دخترش وخانمش بی حجابی می کنند واقعا بی غیرت هستن ،ما مسلمان وشیعه هستیم باید به ارزشها واصول دین پایبند باشیم،گرانی جای خود دارد.این موضوع تنها یک نوع فرافکنی هستش
    • لبیک یاحسین IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      15 20
      سلام.حجاب میراث حضرت زهراست به درستی ازآن مراقبت کنیم.التماس وعا
  • جمال IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    13 19
    کارت درسته اقای اژه ای ولی کاش چندماه زودتراین کارروانجام میدادی ولی بازم خوبه بساط این هرزگی کم کم جمع میشه فقط بایدسفت وسخت پیگیری بشه
  • سعید IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    23 9
    فقر اگر از در بیاید ، ایمان از پنجره بیرون می رود
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    16 22
    دم قوه قضائیه گرم نگذارید زمان ببره فقط برخورد کنید وجمع کنید ای پلشت های کشف حجابی ها رو
  • دهقان IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    22 21
    سلام به کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند یارانه ندهید
  • حمید IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    20 7
    خواهش میکنم التماس میکنم تمنا میکنم تصمیم قاطع برا هزینه دندان پزشکی گرونی روز ب روز اجناس کنید کمک کنید کمک کنید
  • دلود IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    22 6
    مسئولین اینقدر که راجب حجاب صحبت میکنن راجع مشکلات وگرانی نمیگند
  • داوود IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    15 21
    سلام بی حجابی یک نوع از صد نوع فحشا محسوب می شود که فحشای اکبر است همه فسادها از بی حجابی سر چشمه می گیرند قمار ،رقص ،شراب ،زنا ،لواط و دزدی و بی حیایی و بی شرمی و حق خوری ،از بین بردن حق الناس ،و بی‌دینی همگی زاییده بی‌حجاب و بی عفتی در جامعه خواهد بود که دودش به چشم همه جامعه خواهد رفت
  • علی IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    15 19
    آقا بی حجابی زنان ایمان مردان به خطر ميندازه،از فردا بجای حجاب زنان مردان با چشم بند بیان خيابون چرا زنا چادر بزارن!!!
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    20 5
    بله حق با شماست خواهشا فکری هم به وضع این اقتصاد داغون بکنید
  • alireza IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    16 10
    کاش بجای حجاب اجباری زنان فرهنگی داشتیم برای حجاب چشم مردان ای کاش.... اینجوری همه چیز بهتر بود
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    8 16
    با لخت شدن مشکل اقتصادی مملکت حل نمی شه به فکر یک راه حل دیگه باشید
  • ناشناس IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    16 4
    آقایان و خانم ها لطفاً عاقلانه باید فکر کردهمدیگر متهم نکنید آیا امار طلاق در کشور باخبر هستین. مشکلات از تبعیض بلند میشه
  • منتظران صاحب الزمان IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    11 18
    بی حجابی باعث فساد می شود ،چرا باید برای کسانی که حرمت ماه رمضان را ندارند و بی روسری می شوند ارزش قائل شود ما حجاب میخاهیم
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    14 31
    باید برخورد کنند کم شهید ندادیم اگر میخواستند که بی حجابی باشند که شاه را بیرون نمیکردن ما کشور مسلمان هستیم و قانون اسلامی باید برخورد کنند بعضی ها هم شورشو دراوردن جوری لباس پوشیدن در دزفول که کشورهای غربی که هم جنس گرا هستند ننگشون می کنند اون طور لباس بپوشن
  • جعفر IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    17 19
    شما امنیت واسه مردم فراهم کنید بی حجابی پیش کش
  • بهروز IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    10 16
    کم کم دیگه تو فصل تابستان که هوا گرم به یه سری لخت بیان تو خیابان چرا نمیتونن با این افراد برخورد کنن
  • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    19 13
    با سلام.مردم ایران ،مردم. با فرهنگی هستند وهمه چیز را می فهمند.با زور نمی شه مسئله ی حجاب رادرست کرد.نافرمانی مردم یک نوع اعتراض است.مثل پله های ساختمان می مانه که باید از بالا شست وتمیز کرد ونه از پایین.
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    25 5
    باسلام فقط ایران اسلامی است؟
  • سوران منوچهری IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    7 18
    باید جلوشونو گرفت
  • ص _ ن IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    11 27
    ۱۰۰۰ بار مرگ بر بد حجاب و بی حجاب .
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    14 28
    کارت ملی اشخاص بد حجاب اخذ و برای مدتی غیر فعال شود
  • محمد قربانی IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    17 8
    قانون غیر قابل اجرا زیاد داریم ، این هم....
  • حمید IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    8 12
    با سلام و احترام خدمت ریاست محترم قوه قضائیه در این زمینه امر به معروف و نهی از منکر است که حضرت علی علیه السلام در لحظات پایانی عمر با برکت خویش و در بستر شهادت فراموش نکرده و فرزندان و شیعیان را به آن دعوت و عدم توجه به آن را سلطه دشمنان اسلام و قرآن به ما و ستم کاری آنان می دانند.
  • یاور IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    10 25
    اگر شما مردا به همسرتون توجه داشته باشین زنانتون در خارج از خانه با بی بندوباری دنبال توجه نمیکردن این زنا کمبود دارن
  • محمد حیدری IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    7 12
    تا جائیکه از آیات قرآن و شان نزول ایات خبر دارم کلا آیه حجاب یک امر سیاسی بوده چون ابتدا کنیزان به اسلام روی آورده بودند و عموما بی حجاب بودند به پیامبر گفتند وقتی برای قضای حاجت بیرون میرویم به ما تعرض می‌شود و این آیه نازل شد که »برای اینکه از زنان آزاده باز شناخته نشوید خود را بپوشانید«
  • جعفر IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    7 24
    اینا همه کار اسرائیله
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    15 23
    اگه مشکل هست توجامعه باید حل کرد یا با بی حجابی یه مشکل دیگه بهش اضافه کرد این بی حجابها از طرف دشمن دارن خط میگیرن باید مهار بشن نه اینکه آزدشون بزارن خسته نباشی آقای اژه ای
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    11 14
    بی حجابی از زمانی شروع شد که اختلاس دزدی بیت‌المال به راحتی ودر بیشتر زمینه ها شده وهست شد کسی هم جوابگو نیست
  • ن IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    28 7
    حجاب جای خود رو داره . به فکره فقرا باشید که خرج روزانه خود رو از داخل سطل زباله در میارن .پیره مرد هفتاد ساله که شرمنده خانواده نشه .کسی نیست که بگه .
  • مال باخته IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    34 6
    آنقدر دزدی و سرقت زیاد شده که حتی در خانه احساس امنیت ندارم . تورم آنقدر زیاد است که فقط نگاه می کنم . از دو روی نفاق چه بگویم که ایمانم را برد .
  • حمود IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    21 20
    با بی حجابی ارزش زن رو دارید میارید پایین..اگه بدونید خدا چقدر ارزش زن رو بالا برده هیچ وقت نمی گذاشتید زن و دخترتون اینجوری تو خیابون برن..
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    18 23
    باسلام خسته نباشید جناب آقای اژه ای مدیون تک تک شهدایید اگر بی حجابی و دزدی های کشور راجمع نکنید مااحمدمتوسلیان ها رافدای انقلاب وایران کرده ایم
  • دلار ۵۵ تومانی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    24 14
    فقط مثبت منفی هارو ببینید اقلیت واکثریت در همه سابت ها نظر سنجی ها و همه جا کاملا مشخصه
  • دلار ۵۵ تومانی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    28 9
    جالب که یه سری گیر میدن به سگ گردان ها تو یه نظر نوشته بود تمام مریضی ها از سگ گردان ها اومده پس احتمالا تمام دنیا مریضی بیداد میکنه چون تو هر خونه یه سگ دارن.. مثل حجاب که فقط ما ایرانی ها میریم بهشت و تمام کشور های دیگه در اتش جهنم خواهند سوخت
  • بهرام IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    20 23
    حجاب در ایران اسلامی یک قانونه و حتی خارجی‌ها هم که به ایران می‌آیند، آنرا رعایت میکنند. همانطوری که در ترکیه، ورود افراد با عمامه، ممنوع شده و جزو قانون آنهاست. اینهایی که کشف حجاب می‌کنند، در حقیقت قانون را زیر پا میزارند و این جرم هست. شهید مطهری: آنان ڪه زیبایی اندیشه دارند زیبایی تن را به نمایش نمیگذارند.
  • داودی DE ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    7 15
    از آقای اژه ای خواهانیم هیاتی رامامورقصور مسئولان باشگاه استقلال که بابعرضگی زحمات بازیکنان را نادیده وهواداران تیم را دلسرد نمودندمشخص کنند فدراسیون فوتبال وشخص وزیر که انتصاب مدیرعامل و اعضای ...هیبت مدیره را دارد مجلس محترم احظارنمایند تاچرا باکاهلی سهمیه کشورمان را سوزاندند ودل هواداران را بسخره گرفتند
  • میعاد IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    32 8
    وقتی جوانان به سن ازدواج میرسن ولی شرایط اقتصادی به شکلی هست که این توانایی رو ازشون میگیره.. خوب انسان ها 1سری نیاز هایی دارن که همه شاید نتونن کنترلش کنن... اگر دولت به اوونایی که تو سن ازدواج هستن کمک کنه که بتونن راحت تر ازدواج کنن تو این شرایط بد اقتصادی حتما 1 سری از ناهنجاری های اجتماعی از بین میره.
  • علی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    14 18
    قرار نیست همه چیز رو باهم قاطی کرد هر مشکلی باید در جای خودش بهش رسیدگی بشه حجاب توی کشور ما یک وسیله اجتماعیه
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    26 9
    حجاب اجباری باعث دو دستگی و تفرقه در جامعه می‌شود
  • حسین نفتی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    14 6
    ببینیم تعریف کنیم.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    27 2
    خدا کنه جلو فساد های مالی هم اینگونه گرفته بشه
  • مریم US ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    31 2
    اگه دولت بعد از دانشگاه یا همزمان با اون برای دانشجویان شغل دراختیارشون بزاره واگه رشته ای شغل براش نیست اون رو حذف کنه واگه تو مدارس از ابتدایی تا دانشگاه واحد مددکاری اجتماعی دایر بشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از بین میره جوان‌ها در اثر بیکاری سرخورده شده اند اعتماد با پارتی بازی از بین رفته از قدیم گفتن وقتی فقر بیاد ایمان میره
  • پسر خاله IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    40 3
    این همه دیس لایک منفی میگیرن بازم متوجه نیستن که اکثرا با نظرات شما مخالفن. با این کارا بازم ناارامی و اعتراضات شروع میشه دوباره سوژه جهان میشیم تازه داشت وضع عادی میشد مگه میزارن
  • ج IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    24 21
    حجاب زینت زن است. چطور خودرو با تزئینات زیبا جلوه می کند و اگر سپر و گلگیرش را باز کنی چنان زشت جلوه می کند که کسی ازش خوشش نمیاد و زنان هم همچنین اگر روسری یا ... از خود دور کنند زشت می شوند و فقط برای چند ثانیه خوش آیند می شوند . پس حجاب زینت است و باید حفظ شود.
  • امیر IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    13 27
    لطفاً طوری برخورد بشه تا به بهترین برخورد باز خورد خوبی شاهد باشیم ، طوری که قانون هم اجرا بشه.
  • الیاس IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    16 26
    همش حرف، ببین وضعیت بی حجابی نیست، بی عفتی شده وغالبا اشتباه گرفته میشه با بی حجابی وبد حجابی
  • زهرا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    25 14
    چقدر هم که در سال جدید جلو بی حجابی گرفته شد
  • احمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    51 6
    مطمئنا اگرسران قوا درموارد اقتصادی چاره اندیشی می نمودند امروز این معضل حجاب را نداشتیم والسلام.